Faceți căutări pe acest blog

luni, 30 martie 2015

S-A PIERDUT O CLIPA?

 Atentie, de s-a pierdut o clipa!
Ea nu este deloc neinsemnata,
Si, chiar de e atat de mica,
In ea sta agatata viata toata!
O clipa doar e deajuns,
ca sa ajungi pe asta lume,
si e nevoie tot numai de-o clipa 
 sa respiram... ori sa bagam de seama,  
sa intelegem, sa uitam...
sa ne iertam ori sa ne fie teama.
Ne-ndragostim pentr-un suras 
de-o clipa...
si in ispite de o clipa ne tradam,
Ne avantam in nebunii de-o clipa
si intr-o clipa vrem sa le uitam
Din clipa ce o socotim banala,
se naste intrebarea ... existentiala!
Caci de se-ntampla s-o ratam,
din neatentie, ori din nesansa bunaoara.
chiar de sunt multe altele... in timp,
pierduta clipa  poate fi fatala 
fiindca, vrem, nu vrem,
in zi sortita
murim... cu totii, 
precis, exact... intr-o clipita!

6 comentarii:

  1. Stau la pândă cu sufletul la gură.
    Pândesc momentul acela în care mi se schimbă viaţa,
    faţa, decorul, sentimentele, ceva...
    Ceva se schimbă, nu ştiu încă ce anume,
    dar e important să nu ratez clipa aceea în care devin.
    De-un timp am început să casc şi pleoapele mi-s grele,
    mi-e greu să fiu atentă la detalii,
    oamenii îmi vorbesc, eu răspund anapoda...
    Îmi spun obosită: "Fie ce-o fi!"
    şi trag un pui de somn
    pe perna unei întâmplări banale.
    Mă trezesc buimacă şi privesc peste umăr.
    Bag de seamă că de când aştept clipa
    mi s-au schimbat faţa, sentimentele, decorul, viaţa...
    Clipă după clipă, după clipă...

    Am vrut să-ţi spun doar că e adevărat fiecare cuvânt din poezia ta, dar au început să-mi zburde degetele pe taste. Mulţumesc pentru că mi-ai fost muză! Cu tot dragul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc! Tu ai déjà stacheta ridicata si e greu sa o trec eu, o incepatoare!
      Ai grija! Invata sa dormi... ca doctorii, iepureste,(daca intelegi ce vreau sa spun :) - ca sa nu pierzi... clipa :)
      Cu drag maaare!

      Ștergere
  2. Eu nu pierd nicio clipă, le prind pe toate-n gheare după ce le-am pândit, şi-n somn, cu disperare!
    Eu nu pierd nicio clipă din nouă vieţi bogate, le fugăresc prin timp până le prind pe toate!
    Le prind şi-apoi le dorm, le prind şi-apoi le torc, şi-apoi le dau de-a dura şi timpul îl întorc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multi te invidiaza fiindca esti pisica!
      Si ai de dus vreo noua vieti, nu una.
      Nu-ti faci probleme pentru o biata clipa
      si iti permiti sa te amuzi intr-una...

      Mai Griska, n-are rost sa te increzi
      Ca de platit... trairea o s-o platim cu toti!
      De fugaresti clipita si crezi ca n-o ratezi
      Felicitari, baiete, si sper mereu sa poti

      Si... Multumesc! :)

      Ștergere
  3. mă gândeam de ieri (şi astăzi de dimineaţă) că de-ar mai fi trăit, marele blond ar fi împlinit 82 de ani. şi îmi amintisem cum am primit eu vestea morţii lui, eram o copilă şi cu greu aş fi înţeles poezia lui atunci, mult prea mare fiindu-mi, dar era ca şi cum cineva apropiat, foarte apropiat mie se dusese... dincolo.

    îmi amintesc teribil acel decembrie, acea clipă în care n-am mai fost contemporană cu el. şi doare la fel şi acum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat i-a fost! Misiunea lui se incheiase! Trebuie sa invatam sa ne bucuram de ceea ce ne-a lasat si sa nu ne blocam pe ceea ce ar mai fi putut sa ne dea! Despartirile astea dor mereu!

      Ștergere